onsdag, april 26, 2006

21 dagar senare

Inget nytt på köksvaskfronten. Förutom att nu är även ännu två vaskar fyllda med skrot. Typ glas. Jag har inte luktat på turd-vasken.
Jag må bo kvar, men jag är inte dum.

Eftersom det kändes onödigt att ta en identisk bild på hur det såg ut för 21 dagar sen och kalla det "uppdatering" kommer här en häpnandsväckande bild, som tyder på någon sorts aktivitet. Kanske.
Jag har döpt den till "öh, va?"
Nu när sista hyran för sommaren är betald (9 månaders hyra, sug på den du), så återstår bara korridorsdöden de kommande månaderna. Normala korridorer blir under sommartid övergivna, skitiga, luktar konstigt, fyllda med bananflugor och all ordning upplöses eftersom man inte vet vilka som bor kvar och inte. Hmm, jag tycker det ringer en klocka nånstans.
Det ska bli JÄVLIGT spännande att se hur sommaren skulle kunna göra min korridor mer unken. Jävligt spännande.

1 Comments:

At 4:27 em, Anonymous Anonym said...

dags att skriva en ny kanske..

 

Skicka en kommentar

<< Home