fredag, januari 20, 2006

Dagens tänkvärda.

Tv:n är på men ingen är hemma.
Det skulle kunna vara ett uttryck för att någon är en idiot.
Det skulle kunna vara ett uttryck för att någon lämnat Tv:n på hela dagen.
Det skulle faktiskt kunna vara både och.

Det bor flygande saker i tallriksskåpet. De gillar inte att man tar tallrikar.

Det bor en ny tjej på korridoren! Mina misstankar som väcktes när ett nytt namn dök upp bland ringklockorna är sanna. Hon hälsade på mig. Jag hoppas hon städar. Tjejer brukar göra sånt.

3 Comments:

At 9:35 fm, Blogger Jonathan said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

 
At 11:40 fm, Blogger Johanna said...

bara det jag själv ställer till med.

 
At 5:31 em, Anonymous Anonym said...

Är det inte dags att uppdatera snart? Jag har så tråkigt!

 

Skicka en kommentar

<< Home