lördag, januari 14, 2006

En helt vanlig dag i Sherwoodskogen

Idag pratade jag med norrlänningen när jag kom hem.
Han frågade om det var fest igår och rotade lite bland allt skräp. Jag meddelade att det stått där några dagar, och pekade sen på den smutsiga disken som stått på diskbänken sen jul.
Han suckade lite och höll med mig om mitt tidiga påstående om att anarki råder på korridoren.
Sedan deklarerade han hoppfullt att tja, det löser väl sig förr eller senare, och började steka bacon.

Jag borde vara hemma mer. Jag missar så... mycket.

1 Comments:

At 5:41 em, Blogger Raxl Snaxel said...

klockren blogg. comedy gold!

jag känner igen mig eftersom jag själv bor i korridor. Fast min korridor verkar mycket bättre än din. Om man då bortser från de fyra afrikanerna som bor i samma rum och hugger sönder köttknivar förstås.

Väldigt inspirerande, man blir faktiskt sugen på att göra en egen korridorsblogg.

// Axel

 

Skicka en kommentar

<< Home